STOPP ry selkosuomeksi

STOPP on suomalaisten tanssikoulujen liitto. Se on perustettu vuonna 1982. Liitossa on varsinaisia jäseniä ja informaatiojäseniä. Varsinaiset jäsenet ovat taiteen perusopetuksen kouluja. Informaatiojäseninä on myös muita tanssikouluja.

Liitto järjestää koulutuksia ja tiedottaa kouluja ajankohtaisista asioista. Liitto myös kertoo tanssikoulujen toiminnasta ja järjestää esitystoimintaa. STOPP on mukana tanssinopettajien työehtojen kehitystyössä ja osallistuu työehtosopimuksen neuvotteluihin. 

Työtä tehdään yhdessä muiden liittojen sekä Opetushallituksen ja Opetus- ja kulttuuriministeriön kanssa.

STOPPiin kuuluu yli 80 jäsenkoulua eri puolilta Suomea. Jäsenkouluissa tanssii lähes 30 000 tanssioppilasta.

Ota yhteyttä

Suomen tanssioppilaitosten liitto STOPP ry
toimisto@stopp.fi
+358 400 813 311

Facebook: Suomen tanssioppilaitosten liitto STOPP ry
Instagram: @stopp_ry
LinkedIn: Suomen tanssioppilaitosten liitto STOPP ry

Kajaani Dancen tanssikoulu / Heimo Haverinen
Kajaani Dance, Tähdenlento. Kuva: Heimo Haverinen

Ylälaidan kuva: Helsingin tanssiopisto, Säteet / Kimmo Jaatinen